מוצרי פרסום לקידום מכירות – כל מה שרציתם לדעת!

מוצרי קד"מ ופרסום ממותגים הם דרך מעולה ליצור קידום מכירות לכל סוגי העסקים, כאשר בעצם הנישה מתחלקת ל- 2 ערוצים – שיווק של מוצרים מסוימים או שהענקת מוצרי פרסום במתנה ללקוחות ועובדי החברה, כאשר הרעיון למוצרי קד"מ ופרסום תלוי בכל עסק וסוג הלקוחות שלו. לדוגמא, אם מדובר בחברת ספנות שרוצה להעניק משהו קטן ללקוחות שלה או לעובדים הסקיפרים שלה, אז מוצרי הפרסום יכולים להיות כובעים נגד שמש עם הלוגו של חברת הספנות, או מחזיק מפתחות בצורת גלגל הצלה.

תוכלו להכנס לאתרים שונים של חברות שמתמחות במוצרי קד"ם ופרסום, ולהסתכל בקטלוג המוצרים שלהם ולבחור, או שליצור קשר עם חברות אלו על מנת ליצור מוצרי פרסום שהם ספצפיים יותר לעסק שלכם – ככל שמוצרי הפרסום יהיה יצירתיים יותר כך האפקט שלהם יהיה יותר משמעותי ובלתי נשכח.

מתי נהוג לתת מוצרי פרסום ממותגים?

מתי עסקים צריכים להתחיל לשקול מתן מוצרי קד"מ ופרסום עבור הלקוחות שלהם? התשובה הזאת היא מאוד רחבה, ונתחיל בזה שתמיד טוב להעניק ללקוחות שלך, הענקה גורמת ללקוח להעריך את העסק שלכם ואת המותג, ליצור ביניכם בונדינג ולהשתמש בשירותיכם גם בעתיד והכי חשוב – להמליץ גם למכרים שלהם שסיכוי גדול שיהפכו ללקוחות עתידיים שלכם. בנוסף, מוצרי קד"מ ופרסום יכולים להיות עבור חלק מהלקוחות שלכם, לא כולם, למשל פלח מסוים בלקוחות שלכם שאתם מעוניינים לשמר במיוחד אז אתם מפנקים אותם במוצרי פרסום אקסלוסיביים ואיכותיים שיגרמו להם להרגיש חלק ממועדון פרימיום.

מוצרי פרסום – כולם מרוויחים

אחד הזמנים הטובים ביותר להעניק מוצרי קד"מ ופרסום גם לעובדים וגם לקוחות זה בחגים או אירועים חשובים אחרים, כמו למשל חילופי מנכ"לים ושינויים מנהלתיים אחרים בבית העסק, ימי בחירות, ימי שיווק כמו הבלאק פריידי וכו. חגים הם הזדמנות מעולה עבור מוצרי קד"מ ופרסום בגלל שגם ניתן להעניק מתנות שהן רלוונטיות לחג וכך להפוך לתת ערך מוסף חזק יותר למתנה.

מוצרי קד"מ ופרסום ששווים לכולם!

בשורה התחתונה, בעזרת מוצרי קד"מ ופרסום יכולים לשמר לקוחות, להשיג לקוחות חדשים, ליצור חיבור של העובדים לבית ומותג העסק. אז למה אתם מחכים?

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp