תיקים לנשים עובדות

אין ספק שתיק נחמד יכול לגרום לכל אאוטפיט להיראות יותר טוב ומקצועי. אבל כשאת אשת מקצוע עסוקה, את צריכה תיק שלא רק נראה טוב, אלא גם פונקציונלי. אחרי הכל, אתה צריך להיות מסוגל להכניס את המחשב הנייד, הטאבלט, הטלפון, הארנק וכל שאר הדברים החיוניים שלך לתיק אחד.

אז, איזה תיקים לנשים יש לנשים מקצועיות? הנה כמה מהמועדפים שלנו:

1. תיק סל

תיק סל הוא אופציה מצוינת לעבודה. הוא גדול מספיק כדי להכיל את כל הדברים שלך, אבל לא כל כך גדול שהוא הופך להיות מסורבל לנשיאה. בנוסף, תיק שק תמיד נראה שיקי, בעיקר בעונות החמות – אביב וקיץ.

2. תיק קרוסבודי

תיק Crossbody הוא עוד אפשרות טובה לקחת איתך לעבודה. הוא קטן מספיק כדי שיהיה נוח לנשיאה, אבל עדיין יש לו מספיק מקום לכל הדברים החיוניים שלך. בנוסף, תיק קרוסבודי מושלם כאשר את צריכה להיות משוחררת עם הידיים ולהרגיש "בלי תיק".

3. תיק גב

תיק גב לנשים הוא אופציה מצוינת אם את צריכה קצת יותר מקום מאשר תיק אלכסוני (קרוסבדי). תיקי גב מושלמים לנשיאת המחשב הנייד שלך, בתוספת כל שאר הדברים החיוניים שלך. בנוסף, לתיק גב תמיד יש לוק מקצועי.

4. תיק קלאץ'

קלאץ' הוא אופציה נהדרת כאשר את לא צריכה לסחוב איתך הרבה בגלל גודלו בקטן ביחס לתיקים אחרים. בנוסף הוא מושלם לנשיאה של רק הדברים החיוניים שלך: הטלפון, הארנק והמפתחות. בנוסף, תיק קלאץ' יכול לשמש ארנק למשקאות לאחר העבודה או לארוחת ערב.

לסיכום

אלו רק כמה אופציות של תיקים שיש בשוק. בשביל לבחור את התיק שהכי מתאים לך את צריכה קודם כל לחשוב מה בא לך לקחת איתך. עכשיו שימי לב, אם נראה לך שאת צריכה הרבה, ואת רוצה לבחור תיק גדול, זה לא תמיד בטוח! תנסי לקחת פחות, זה נחמד יותר 🙂 בכל מקרה, תראי מה הפריטים הכי חשובים שאת צריכה לקחת איתך לעבודה.. ועל הסטייל המקצועי שאת רוצה לכוון אליו, ותבחרי את התיק שהכי מתאים לך.

הכתבה באדיבות chilla.co.il

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp