במה אפשר להשקיע את ההון שלכם אם אין לכם הון עצמי מספיק לדירה במרכז הארץ?

על מנת להצליח לקנות דירה במרכז הארץ, יש צורך בהון עצמי נכבד. רק מעטים יכולים להרשות לעצמם להשקיע בדירה במרכז. אם צברתם סכום מסוים ואתם רוצים שהכסף יעבוד בשבילכם, לא יישחק אלא יצטבר, ישנן חלופות שונות שכדאי לבחון. להלן כמה דוגמאות לאפשרויות השקעה המתאימות לימים אלה.

נדל"ן מחוץ לאזור המרכז

לאורך השנים השקעות נדל"ן הוכיחו את עצמן כרווחיות ומניבות גם יחד. ולא מדובר אך ורק על השקעות נדל"ן בנכסים במרכז. ניתן למצוא אפשרויות טובות מאוד, גם באזורי פריפריה ובאזורים מוצלחים, שאינם בלב ליבו של המרכז. למשל, ניתן לחפש דירות בבאר שבע, אשר מציעות כמה יתרונות חשובים. למשל, ניתן לייעד את הנכס לטובת השכרה לסטודנטים הלומדים באוניברסיטה הסמוכה או במכללות בדרום. ניתן לראות בהשקעה הזאת השקעה סולידית, במחיר שפוי בהרבה ביחס לנכסים באזורי ביקוש מרכזיים. אזור הדרום עשוי להתפתח מאוד בשנים הבאות ואפשר להביא זאת בחשבון.

כניסה להשקעה בעסק פעיל או זכיינות

אפשרות אחרת, מלבד נדל"ן, תהיה להשקיע את ההון העצמי שלכם בכניסה לעסק פעיל או בזכיינות. השקעה כזאת מתאימה לאנשים שיש להם הון להשקעה, וגם רוצים לשלב זאת עם בעלות על עסק וניהול. במידה ולא רוצים להיות מעורבים בתפעול שוטף של עסק, ניתן להיכנס לעסק בתור משקיעים שקטים. הדבר העיקרי פה הוא להתחבר עם מנהל מנוסה או עם יזם שיש לו את היכולת והכישרון לנהל את העסק מבחינה תפעולית וארגונית. בזכיינות, אגב, מקבלים מבעל הזיכיון הדרכה ומעטפת שלימה של פתרונות כדי להעמיד את העסק על הרגליים.

השקעה בנכס דיגיטלי

אם שתי האפשרויות שהצגנו קודם לכן פחות מתאימות, אפשר לבחור להשקיע בנכס דיגיטלי. כמות הנכסים הדיגיטליים ברחבי הרשת, בארץ או בעולם, גדולה מאי פעם. נכסים ניתן לקנות כאשר הם כבר מניבים או להקים נכס חדש לחלוטין. דוגמא להשקעה בנכס דיגיטלי תהיה רכישת אתר מסחרי משגשג. דוגמא אחת היא השקעה בפיתוח אפליקציה. אפליקציה מוצלחת ניתן לפתח על סמך רעיון מקורי ובעזרת צוות פיתוח שמעמיד עצמו לרשות יזמים טכנולוגיים ובעלי הון.

שוק ההון – הזדמנות או סיכון?

במידה וצברתם הון לא קטן, תמיד קיימת האפשרות להשקיע בשוק ההון. שימו לב, לא מדובר בהמלצה, שכן תנאי השוק מאוד דינאמיים ולא לכל אחד זה מתאים. כמו כן, ישנו מגוון של ניירות ערך, חלקם מתאימים למשקיעים די סולידיים ואחרים מתאימים למשקיעים חובבי סיכון. ניתן לבצע השקעה בליווי של מנהלי תיקים או יועצי השקעות. ניתן ללמוד את הנושא באופן עצמאי או בקורסים מעשיים, ולסחור בעזרת אפליקציות מסחר פרטיות או פלטפורמות בנקאיות. אם רוצים להתנסות, ניתן להצטרף לפלטפורמת מסחר שמאפשרת בניית תיק השקעות ווירטואלי, ללא עלות.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp