כשאתם מנהלים משרד, אחד הדברים החשובים הוא לשמור על העובדים שלכם מלוכדים ושמחים.
לכן, חשוב מדי כמה זמן לתכן מסיבה עבור העובדים שלכם, על מנת לגבש ולרענן את האווירה בעבודה.
כשאתם מתכננים מסיבה כזו, כדאי מאוד שהמסיבה תהיה מתוכננת, על מנת ליצור זיכרון חיובי להרבה זמן,
וכמובן שהמטרה העיקרית היא שיהיה כיף ברמות הגבוהות ביותר, זה טוב לעסק שלכם ובטח ובטח שטוב לעובדים שלכם.
אז בין אם אתם מתכננים מסיבה מבוססת אחד מחגי ישראל או מסיבה אקראית של העובדים במשרד,
אספנו לכם כמה טיפים על מנת שתארגנו את המסיבה הטובה ביותר.
חישבו – מה התקציב שלכם?
כמו בכל דבר, צריך להתחיל קודם כל בהחלטה של מה התקציב שלכם על מנת להשקיע במסיבה.
בתקציב צריך לקחת בחשבון הוצאות כמו קייטרינג, מתנות לעובדים, עיצוב תפאורה, מוזיקה, ועוד.
התקציב יאפשר לכם לבדוק עם בעלי עסקים רלוונטיים מי מתאים למתן השירות עבור המסיבה שלכם.
טיפ קטן בנוגע לתקציב, כדאי לתת לעובדים שלך תחושה שהמסיבה מושקעת, אבל לא באופן מוגזם מדי.
האצילו סמכויות
במקרה ושאתם עסק עם הרבה עובדים, אתם כמובן צריכים עזרה בתכנון והפקת המסיבה.
מצאו עובדי מפתח בחברה שלכם שיכולים לקחת את האחריות הזו עליהם, כמו למשל העובדים הפופולאריים והאנרגטיים, או פשוט להאציל את הסמכות על תפקידים כמו מנהלת משאבי האנוש, וכו'.
בלי קשר לכך שהמסיבה תתוכנן בצורה מאוד יעילה, גם עובדים שלוקחים חלק בתכנון אירוע חברה, מתגאים בזה מאוד ואוהבים לקחת חלק מתכנון האירוע החברתי.
למצוא נושא למסיבה
תמיד אפשר לעשות מסיבה ולא תמיד צריך נושא. אבל ללא ספק, כשאתם בוחרים נושא למסיבה, המסיבה יכולה להיות הרבה יותר מעניינת.
כמו למשל, מסיבה שהנושא שלה הוא מסיבת תחפושות. עצם כך שהמסיבה מבוססת על נושא יוצרת ריגוש ושיתוף פעולה בקרב האורחים שלכם.
אתם יכולים להשתמש בשירותים של חברות כמו חברות עיצוב בלונים לאירועים, שמתכננות לכם את הקונספט של המסיבה מאפס עד מאה, ומשתמשות בבלונים על מנת ליצור תפאורה מעניינת, כמו למשל יצירת דמויות בלונים, עיצובים מיוחדים כמו קשת בלונים, עמודי בלונים, וכו'.
בנוסף, כשאתם בוחרים על נושא, אתם יכולים גם לתת לכל אחד מהעובדים איזשהו "תפקיד" בתוך נושא המסיבה.
כמה שתשתפו את העובדים שלכם יותר בקונספט של המסיבה, כך המסיבה תהיה מעניינת יותר.
לסיכום
לגבש את העובדים שלכם על ידי מסיבה פעם בכמה זמן, זה חשוב מאוד גם לעסק שלכם וגם לעובדים.
בכתבה הזו נתנו לכם כמה טיפים בסיסיים על מנת לתכנן מסיבת עובדים, אך תמיד תזכרו לשמור על ראש פתוח על מנת להפוך את מסיבות העובדים לבלתי נשכחות.