תוכנת הנהלת חשבונות ישירות מהטלפון

להדפיס פנקסי חשבוניות? לקנות פנקס קבלות ? לעצב משהו בוורד ? תתקדמו ל 2018 ובחרו בתוכנת ניהול מסמכים והנה"ח עם אפליקציה ייעודית – הפתרון המושלם לבעל העסק המודרני. קיימות כמה תוכנות כאלה במשק. הבולטת שבהם היא "חשבונית ירוקה" ואחריה iCount וחברות נוספות.

לקוחות

בפלטפורמה של חשבונית ירוקה תוכלו לנהל את אנשי הקשר והלקוחות שלכם – ממש פשוט וידידותי יאפשר לכם לנהל את התוכן הרלוונטי וכולל את הלינקים הנדרשים על מנת לשלוח את המסמכים ולציין בם את כל הפרטים הרלוונטיים.

חשבונות עסקה ומסמכים חציוניים

בחשבונית ירוקה תוכלו להפיק חשבון עסקה לפי הפקת חשבונית – מסמך זה מתפקד כמעין דרישת תשלום וניתן ליצור קבלות וחשבוניות המבוססות על המסמך הזה.

תעודות משלוח

האפליקציה מאפשרת להפיק תעודות משלוח – דבר היעיל מאוד בעת שינוע סחורה בכבישי ישראל. ניתן להפיק מסמך המשך מתעודת המשלוח – כגון קבלה או חשבונית מס.

ריטיינרים

המערכת מאפשרת לנו לנהל מערכת אוטומטית של הפקת מסמכים מסוגים שונים באמצעות האופציה של הגדרת ריטיינר קבוע ותזמונו ע"ג לוח שנה. בנוסף מתאפשר לנו להגדיר באיזו תדירות יופק המסמך וכיצד יישלח.

חשבונית מס וקבלות

הפקה של חשבוניות מס וקבלה המבוססות על הצעת מחיר \ חשבון עסקה או שנוצרו ללא מסמך בסיס נשלחות אוטומטית לכתובת המייל המקושרת עם הלקוח לו אנו מוציאים את המסמך. התוכנה שולחת באופן אוטומטי מייל גם לנו ומאפשר לנו לעקוב גם באמצעות המייל אחרי המסמכים שהפקנו.

דו"חות

חשבונית ירוקה מכילה ממשק שלה מנוע קל לייצור דו"חות תקופתיים ומאפשרת אפשרויות סינון מורכבות כמו טווח תאריכים, שם הלקוח, סוג המסמך. בנוסף הממשק מאפשר לנו לשלוח באופן אוטומטי דו"חות תקופתיים לרואה החשבון ומקל מאוד על תהליך העברת הנתונים.

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp