אופל אדם כובשת את השוק הישראלי

הנהיגה

אופל אדם הוא מכונית קטנה ועירונית ומושלמת להתניידות בסיביבה העירונית, מציאת חנייה והשתחלות במעברים צרים. ההגה של אדם רך להפעלה ומקל על תימרון סביב פניות חדות. מצב "סיטי" מאפשר נהיגה קלה אף יותר – ההיגוי הופך לרך יותר ומקל על הניווט. למרות גודלה של האופל אדם – מכונית קטנה וקומפקטית – תא הרכב מספק הרבה מרווח ומאפשר נהיגה נוחה לנהג ולנוסע. המושב האחרוי משאיר מקום לרגליים של הנוסעים ברכב.

עבור מכונית קטנה האדם מגיב נהדר במהירויות גבוהות על הכביש המהיר – מנוע בנזין מנוע בנזין שקט במיוחד מספק חווית נהיגה שקטה ונינוחה – גם במהירויות גבוהות במיוחד.

הסגנון

בכל הנוגע לסטייל – אתה באמת לא יכול לבקש מכונית מסוגננת יותר. לעומת דגמים אחרים בדרגת המחיר שלה האופל אדם מצטיינת בסגנון הן בגימור של פנים הרכב והן בגימור החיצוני של הרכב.האופל אדם מציעה אינספור אפשרויות שדרוג.

האופל אדם קיימת בשני דגמים  נוספים לבחירה, הגלאם והסלאם, אשר הם אותה למעשה בנויים מאותו מרכב ושלדה אך בעלות שוני קל. הגלאם הוא גרסא עם גימור נשי יותר – מסוגננת ובעלת היגוי משופר בעוד הסלאם הוא גרסה ספורטיבית של האופל אדם – מפתחות הרכב מגיעים בגימור של צבע המכונית שבחרתם. ניתן למצוא את האופל אדם כרכב 0 ק"מ במגוון מבצעי רכב בסוכנויות השונות.

נתונים

  • תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 11.8 שניות.
  • מהירות מקסימלית – 185 קמ"ש

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp